Мэдэгдэл Мэдэгдэл---通知 “Хятад-Монголын хоёр дахь удаагийн ЭКСПО” нээлтээ хийлээ. Ли Жихэн, Бү Шяолинь УИХ-ын дэд сайд Я.Санжмятав нартай уулзалт хийв. Сайн дурынхны тангараг өргөх ёслол боллоо. “Хятад-Монголын экспо”-д Монгол Улсын 320 гаруй үндэсний үйлдвэрлэгчид оролцоно. НҮБ-ын цөлжилттэй тэмцэх конвенцийн XIII удаагийн хурал нээлтээ хийлээ. Хятад улс цөлжилтийн эсрэг тэмцэж, дэлхийн гайхамшгийг бүтээв. Монгол-Хятадын хоёр дахь удаагийн экспо зохион байгуулах ерөнхий төлөвлөгөө Монгол-Хятадын хоёр дахь удаагийн экспо арга хэмжээний хэвлэлийн бага хурал Бээжин хотод зохион байгуулагдав. ӨМӨЗО байгуулагдсаны 70 жилийн ойн баярын нээлтийн ёслол болж байна. “Хятад, Монголын хоёр дахь удаагийн ЭКСПО” 9 дүгээр сарын 26-30-нд Хөххотод болно. Ши Жиньпиний хэлсэн үгийг олон улсын хамтын нийгэмлэг нааштай үнэлэв. ”Нэг бүс нэг зам”-ын олон улсын хамтын ажиллагааны дээд уулзалт Бээжин хотноо нээгдэж, Хятад улсын дарга Ши Жиньпин нээлтийн ёслолд оролцон гол сэдвээр чухал үг хэлэв. ”Нэг бүс нэг зам”-ын олон улсын хамтын ажиллагааны дээд уулзалт нээлтээ хийлээ. Монгол Улсын Ерөнхий сайд Ж.Эрдэнэбат БНХАУ-Д айлчилна. Бээжин хот бэлэн байна. Дэлхий дээрх хамгийн том усан дээр буугч нисэх онгоцыг 5 дугаар сард туршина. МУИС-д Монгол Ганжуур, Данжуурын бүрэн ботийг хандивлав. Хятад улсын дарга Ши Жиньпин АНУ ба Финланд улсад албан ёсны айлчлал хийнэ.

ГЭДЭСНИЙ 6 БУЛЧИНГ ХЭРХЭН ГАРГАХ ВЭ

ГЭДЭСНИЙ 6 БУЛЧИНГ ХЭРХЭН ГАРГАХ ВЭ

Бид өдөр бүр л зурагт, сонин сэтгүүл, цахим ертөнцөөр өөрийн биеийг төгс хөгжүүлж чадсан, бусдад үлгэр дуриалал болж чадаж буй залуус бүсгүйчүүлийн зургийг хараад “Гоё юм аа” гэж санаашран суухаас илүүтэйгээр өөрсдөө зориг гарган оролдож үзэхийг төдийлөн хүсдэггүй. Дур булаам бие галбиртай байхын нэг үндэс нь гэдэсний 6 булчин байдгийг мэднэ л биз дээ. Тэгвэл яг одооноос эхлэхийг уриалж байна. Учир нь танд зориулж хялбар аргаар гэдэсний булчинтай болох хэдэн аргыг зааж өгье. 

1. Эрүүл хоолло

Хэрвээ та хоолны дэглэмээ өөрчилж чадахгүй бол булчинтай болно гэж зүүдлээд ч хэрэггүй. Хоолны дэглэм барих гэдгийг өдөржин юу ч идэхгүй байх гэж ойлгохгүй байхыг хүсье. Өглөө болон өдрийн ундыг тогтмол ууж, орой 18 цагаас өмнө хооллож, энэ цагаас хойш өлсөх мэдрэмжийг хөнгөхөн хоол хүнс буюу жимс таргаар хангах хэрэгтэй. Эхний хоёр долоо хоногийн турш танд хэцүү санагдаж болох ч яваандаа та энэ байдалд дасаж, зуршил болох болно. Ингэснээр эхний удаад таны биед ирэх өөрчлөлт нь биеийн жингийн масс буурна. Үүний хажуугаар хэвлийн дасгалыг хослуулан хийх нь хурдан хугацаанд өөрчлөлт ороход маш чухал нөлөө үзүүлдэг.

2. Бодисын солилцоогоо хурдасга

Өдөрт болж өгвөл 2-3 цагийн зайтай бага багаар хооллохыг зорих хэрэгтэй. Ингэснээр таны биед явагдах бодисын солилцооны явц хурдсаж, дасгалын явцад биед нөлөөлөх булчингийн үйл ажиллагаа ч үр дүнтэй явагдах болно.

3. Тэнцвэртэй хоолло

Та нүүрс ус багатай хоол хүнсийг түлхүү хэрэглэдэг бол булчинтай болно гэж бодох хэрэггүй. Гэхдээ нүүрс ус багатай хоол хүнсийг бүх зүйлд муу гэж ойлгох хэрэггүй. Зүгээр л таны энергийн түвшинг хадгалахад нөлөө үзүүлдэг бөгөөд та дасгалаа хийхээ болиод ирмэгц буцаад хурдацтай таргалах, булчин сулрах зэрэг шинж тэмдгүүд илэрдэг. Хэрвээ та нүүр ус багатай хоол хүнс хэрэглэх тохиолдол гарвал оройн 5 цагаас өмнө хэрэглэж байхыг зөвлөе.

4. Уургийг нөхөх

Уургийг дангаар нь хэрэглэх нь таны булчинг хөгжүүлээд байна гэж ойлгож болохгүй. Хоол хүнсэнд тахианы мах, бүх төрлийн загас, өндөг, холестрингүй сүү зэрэг нь таны биед хэрэгтэй уургийг нөхөж өгнө. Гэхдээ шаардлагатай гэвэл хажуугаар нь нэмэлт уураг хэрэглэж болно. Өдөрт лаазалсан туна загасыг будаатай, тахианы махыг төмс болон бусад төрлийн ногоо мөн өндөгтэй, эдгээр дээрээ перец болон улаан лоолийн соустай гэх мэтчилэнгээр идэхэд хангалттай. 

5. Кардиогоор өөхөө шатаа

Алхалт, гүйлт, усан сэлэлт, үсрэлт зэргээр идэвхтэй хөдөлгөөнөө хадгалж байгаарай. 4-5 сарын турш идэвхтэй кардио дасгалууд хийснээр хурдан хугацаанд хэвлийн булчин хөгждөг. Эхний удаад өглөөний цагаар жин хасах дасгалуудыг хийж, дараа нь 30 минутын турш кардио дасгал хийх нь дасгалын үр дүнг төгс болгодог. Өдрийн ихэнх цагийг ажлын ширээний ард өнгөрөөх хэдий ч биеийн идэвхтэй хөдөлгөөнийг байнга бий болгож байгаарай. Тухайлбал: Та ширээний ард сууж байхдаа хэвлийн булчинг чангалах, суллах, алхаж байхдаа хэвлийн булчинг тогтмол чангалах, нуруугаа цэх байлгах, алхалт хоорондын зайгаа уртасгаж өгзөгний булчинг чангалж алхах зэргээр хөдөлгөөний идэвхтэй байгаарай.

6. Хүндийн өргөлтөөр булчингаа хөгжүүл

Зарим залуусыг зөвхөн хүндийн өргөлт л гайхалтай хэвлийн булчинтай болоход нь хүргэдэг. Ямарваа нэгэн дасгал зүрхний хэмнэл болоод өөх шатаах процессыг нэмэгдүүлдэг юм. Танд ойлгуулах гээд буй санаа нь 4 долоо хоногт өдрийн 45-60 минутын турш тууштай дараах дасгалуудыг хийснээр жин хаяхаас гадна гэдэсний булчин гайхалтай хөгжих боломжтой юм. 

Даваа гараг- Цээж болон 3 толгойт булчин хөгжүүлэх өргөлт
Мягмар гараг- Мөрний булчин хөгжүүлэх өргөлт
Лхагва гараг- Өнжих
Пүрэв гараг- Өвдөг болон шилбэний булчин хөгжүүлэх өргөлт
Баасан гараг- Нуруу болон хоёр толгойт булчинг хөгжүүлэх өргөлт

7. Хэвлийн булчин хөгжүүлэх

Хэвлийн булчин хөгжүүлэх дасгал хийхгүйгээр хэвлийн булчин хөгжихгүй. Мөн дээрх 6 зөвлөмжийг байнга санаж явах хэрэгтэй. Дасгал эхлэгчид хамгийн энгийн дасгалаас эхлэхийг сануулж байна. Кранч төрлийн дасгал буюу зурагт үзүүлсэн дасгалыг түлхүү хийх хэрэгтэй. Хэвлийн булчинд нөлөөлөх ерөнхий дасгалууд: Decline Sit Ups, Roman Chair Lifts, Weight Crunches, Leg Pull-Ins and Weighted Ab Machines зэрэг дасгалууд багтана. 

Гэдэсний булчин хөгжүүлэх эдгээр 7 арга нь танд тус болно гэдэгт итгэлтэй байна. Ихэнх хүмүүс дасгалын дундуур шантрах тохиолдол их байдаг тул эцсийн үр дүнг нь гартал та тууштай хичээллээрэй. Танд амжилт хүсье.

Найруулагч:BYN
Эх сурвалж:http://onefit.mn
Мэдээ үзсэн:238
Зохиогчийн эрх хуулиар хамгаалагдсан. Мэдээлэл хуулбарлах хориотой