Өвөр Монголын соёл аялал жуулчлалын долоо хоног арга хэмжээний нээлт Солонго сэтгүүлийн 25 жилийн ойн баярын уншигчдын наадам болон Солонго хэвлэл мэдээллийн III форум Улаанбаатар хотноо Хятадын кино долоо хоног арга хэмжээний нээлтийн ёслол Улаанбаатар хотод боллоо Мэдэгдэл Мэдэгдэл---通知 “Хятад-Монголын хоёр дахь удаагийн ЭКСПО” нээлтээ хийлээ. Ли Жихэн, Бү Шяолинь УИХ-ын дэд сайд Я.Санжмятав нартай уулзалт хийв. Сайн дурынхны тангараг өргөх ёслол боллоо. “Хятад-Монголын экспо”-д Монгол Улсын 320 гаруй үндэсний үйлдвэрлэгчид оролцоно. НҮБ-ын цөлжилттэй тэмцэх конвенцийн XIII удаагийн хурал нээлтээ хийлээ. Хятад улс цөлжилтийн эсрэг тэмцэж, дэлхийн гайхамшгийг бүтээв. Монгол-Хятадын хоёр дахь удаагийн экспо зохион байгуулах ерөнхий төлөвлөгөө Монгол-Хятадын хоёр дахь удаагийн экспо арга хэмжээний хэвлэлийн бага хурал Бээжин хотод зохион байгуулагдав. ӨМӨЗО байгуулагдсаны 70 жилийн ойн баярын нээлтийн ёслол болж байна. “Хятад, Монголын хоёр дахь удаагийн ЭКСПО” 9 дүгээр сарын 26-30-нд Хөххотод болно. Ши Жиньпиний хэлсэн үгийг олон улсын хамтын нийгэмлэг нааштай үнэлэв. ”Нэг бүс нэг зам”-ын олон улсын хамтын ажиллагааны дээд уулзалт Бээжин хотноо нээгдэж, Хятад улсын дарга Ши Жиньпин нээлтийн ёслолд оролцон гол сэдвээр чухал үг хэлэв. ”Нэг бүс нэг зам”-ын олон улсын хамтын ажиллагааны дээд уулзалт нээлтээ хийлээ. Монгол Улсын Ерөнхий сайд Ж.Эрдэнэбат БНХАУ-Д айлчилна. Бээжин хот бэлэн байна.

Өлсөх мэдрэмжийг үгүй хийх шалгарсан 10 арга

Өлсөх мэдрэмжийг үгүй хийх шалгарсан 10 арга

Хоолны дэглэм барьж буй охид, бүсгүйчүүд тэвчээр алдран хааяа түүнийгээ зөрчих нь бий. Тэгвэл яаж ч хичээгээд дэглэм барьж чаддаггүй хүмүүст зориулаад бид хоолны дуршил бууруулах шалгарсан 10 аргыг танилцуулъя. Хоолны дуршил бол зөвхөн өлссөн үед хама*аралтай асуудал биш бөгөөд сэтгэл санааны байдал ямар байхаас шалтгаалж өөрчлөгддөг юм байна. Тиймээс идсэнийхээ дараа биш, идэхээсээ өмнө сайтар тунгаахыг зөвлөе. 

Шингэн зүйл их уу

Гэдсээ шингэнээр дүүргэх юм бол өлсөх мэдрэмж тэр дороо л алга болно. 

Зөв өнгө сонго

Аль болох шар, улаан өнгөнөөс татгалзаж цэнхэр юм уу, хар өнгөтэй орчин бүрдүүлээрэй. 

Хүүхэд насаа сана

Хүүхэд байх даа тоглодог байсан шиг юм идэж байгаа дүр эсгэх юм бол өлсөглөн мэдрэмж бага ч болов дарагдана. 

Амтлагчаас татгалз

Бүх төрлийн амтлагчууд хүний хоолны дуршлыг нэмэгдүүлдэг. Тиймээс хоолондоо амтлагч битгий хийгээрэй. 

Алхах

Шотландын эрдэмтэд хоолны өмнө 10-15 минут алхах нь хоолны дуршил бууруулдаг болохыг тогтоожээ. 

Төсөөллөө ашигла

Хоол идэхийн өмнө өөрийгөө нарийхан, гуалиг байна гээд төсөөлөөд үз. Тэгэх юм бол их идэх хүсэл төрөхгүй. 

Өглөөний цай

Өглөөний цайндаа тараг, сүү, бяслаг зэргийг түлхий хэрэглээрэй. Тэдгээр нь хүний биеийг бүхэл өдрийн турш тэтгэхээс гадна таргалуулах үйлчилгээ багатай. 

Зөв дэглэм

Дэглэм барина гэдэг байнга өлсгөлөн явна гэсэн үг биш. Харин өөрийн хоолны дуршлыг бууруулахын тулд цадталаа биш, гэдсээ дундуур байлгахаар хооллох хэрэгтэй. Тэгвэл та өлсөхгүйн дээр илүү үр дүнтэй жин хаяна. 

Өдөрт таван удаа хоолло

Өдөрт бага хэмжээгээр таван удаа хооллох юм бол та өлсөх талаар бодохоо болино. 

Шанцай болон ваниль үнэрлэ

Өлсөөд байвал шанцай боло ваниль үнэрлээрэй. Тэр дороо л цадсан мэт мэдрэмж төрнө. 

Найруулагч:ЧҮНЬ ЯНЬ
Эх сурвалж:www.solongonews.mn
Мэдээ үзсэн:180
Зохиогчийн эрх хуулиар хамгаалагдсан. Мэдээлэл хуулбарлах хориотой