Өвөр Монголын соёл аялал жуулчлалын долоо хоног арга хэмжээний нээлт Солонго сэтгүүлийн 25 жилийн ойн баярын уншигчдын наадам болон Солонго хэвлэл мэдээллийн III форум Улаанбаатар хотноо Хятадын кино долоо хоног арга хэмжээний нээлтийн ёслол Улаанбаатар хотод боллоо Мэдэгдэл Мэдэгдэл---通知 “Хятад-Монголын хоёр дахь удаагийн ЭКСПО” нээлтээ хийлээ. Ли Жихэн, Бү Шяолинь УИХ-ын дэд сайд Я.Санжмятав нартай уулзалт хийв. Сайн дурынхны тангараг өргөх ёслол боллоо. “Хятад-Монголын экспо”-д Монгол Улсын 320 гаруй үндэсний үйлдвэрлэгчид оролцоно. НҮБ-ын цөлжилттэй тэмцэх конвенцийн XIII удаагийн хурал нээлтээ хийлээ. Хятад улс цөлжилтийн эсрэг тэмцэж, дэлхийн гайхамшгийг бүтээв. Монгол-Хятадын хоёр дахь удаагийн экспо зохион байгуулах ерөнхий төлөвлөгөө Монгол-Хятадын хоёр дахь удаагийн экспо арга хэмжээний хэвлэлийн бага хурал Бээжин хотод зохион байгуулагдав. ӨМӨЗО байгуулагдсаны 70 жилийн ойн баярын нээлтийн ёслол болж байна. “Хятад, Монголын хоёр дахь удаагийн ЭКСПО” 9 дүгээр сарын 26-30-нд Хөххотод болно. Ши Жиньпиний хэлсэн үгийг олон улсын хамтын нийгэмлэг нааштай үнэлэв. ”Нэг бүс нэг зам”-ын олон улсын хамтын ажиллагааны дээд уулзалт Бээжин хотноо нээгдэж, Хятад улсын дарга Ши Жиньпин нээлтийн ёслолд оролцон гол сэдвээр чухал үг хэлэв. ”Нэг бүс нэг зам”-ын олон улсын хамтын ажиллагааны дээд уулзалт нээлтээ хийлээ. Монгол Улсын Ерөнхий сайд Ж.Эрдэнэбат БНХАУ-Д айлчилна. Бээжин хот бэлэн байна.

Тайван байвал эрүүл мэндэд тустай

Тайван байвал настай хүний эрүүл мэндэд тустай.

Настай хүн “тайван” байвал урт насална гэдэг нь шинжлэх ухааны зохих иш баримттай юм. Настай хүн амьдралын явцдаа хэрхэн “тайван”  байвал зохих вэ?

Тайван босох. Өглөө эрт хүний судас таван байдаг тул гэнэт босвол зүрх судасны өвчин амархан үүсгэдэг. Иймээс настай хүн өглөө босохоосоо өмнө орон дээрээ таван минут нүдээ анин хэвтэж, нуруу хөлөө хөдөлгөн, нүүрээ илбэн, аажмаар босвол сайн. 

Тайван идэх. Шүлсэнд бактери уусгагч агуулагдаж, амны хөндий дэх бактерийг дарж, халдварлахаас сэргийлж болдог. Иймээс сайн зажилж идвэл шүлс ялгаруулж, өвчнөөс сэргийлж болно. Юм идэхдээ 30 секунд зажлаад залгивал сайн. 

Тайван бие засах. Настай хүн бие засахдаа хэтэрхий хүчтэй дүлбэл шулуун гэдэсний салст бүрхэвчийг гэмтээнэ. Ялангуяа судас хатуурсан, цусны даралт өндөр хүн бие засахдаа хэт хүчилбэл цусны даралт тэр дороо  дээшилдэг. Гэвч шөнө бие засахаас төвөгшөөх хэрэггүй. Зарим ахмад хүн шөнө шээс хүрч байвч босох дургүй байдаг. Удаан хугацаагаар ийм байдалтай байвал булчирхай, зүрх судас гэмтэх болно. 

Тайван ярих: Уужуу таван, алгуур аажим ярих нь настайчуудын бие сэтгэлд тустай. Хэтэрхий хурдан яривал сэтгэл догдолж, судас агшиж, зүрх судасны өвчнийг хүндрүүлж мэднэ.

Уур бухимдлаа дарах: Уур бухимдлаа зохих хэмжээгээр гаргах нь эрүүл мэндэд тустай гэдэг ч хэтэрхий түргэн “уурлавал” зүрх, тархины судсанд муу. Уурлах зүйл тохиолдсон үед гүн амьсгал авах хэрэгтэй. 

Дугуй унах. Дугуй унах нь бие чийрэгжүүлэх хэлбэр юм. Настай хүн өглөө буюу орой дугуй унан зугаалж, аливааг сонирхож явбал таатай байдаг. Ингэж ойр орчмын газар дугуй унах нь зүрхийг тэжээж, цусны даралт өндөр болохоос сэргийлнэ. Түүнчлэн хөлийн хөдөлгөөнийг нэмэгдүүлж, цусны эргэлтийг хурдасгадаг. Дугуй унаж явахад их тархи илүү их хүчилтөрөгч хүлээн авч, уушги цэвэршиж, тархи толгой сэргэг болж, сэтгэл санаа баясдаг байна.

Найруулагч:ЧҮНЬ ЯНЬ
Эх сурвалж:mongol.people.com.cn
Мэдээ үзсэн:220
Зохиогчийн эрх хуулиар хамгаалагдсан. Мэдээлэл хуулбарлах хориотой