Ши Жиньпиний БНИУ-д хийх төрийн айлчлал эхэллээ. Хятад, Америкийн эдийн засаг, худалдааны уулзалт зохионо. Хайнань Хайвэн гүүр албан ёсоор ашиглалтад орлоо. Ши Жиньпин Европын гурван улсад төрийн айлчлал хийнэ. Ши Жиньпин дарга захидлын хариу илгээв. Биет бус соёлын өвийн хөгжлийг дэмжиж байна. Өвөр Монголын соёл аялал жуулчлалын долоо хоног арга хэмжээний нээлт Солонго сэтгүүлийн 25 жилийн ойн баярын уншигчдын наадам болон Солонго хэвлэл мэдээллийн III форум Улаанбаатар хотноо Хятадын кино долоо хоног арга хэмжээний нээлтийн ёслол Улаанбаатар хотод боллоо Мэдэгдэл Мэдэгдэл---通知 “Хятад-Монголын хоёр дахь удаагийн ЭКСПО” нээлтээ хийлээ. Ли Жихэн, Бү Шяолинь УИХ-ын дэд сайд Я.Санжмятав нартай уулзалт хийв. Сайн дурынхны тангараг өргөх ёслол боллоо. “Хятад-Монголын экспо”-д Монгол Улсын 320 гаруй үндэсний үйлдвэрлэгчид оролцоно. НҮБ-ын цөлжилттэй тэмцэх конвенцийн XIII удаагийн хурал нээлтээ хийлээ. Хятад улс цөлжилтийн эсрэг тэмцэж, дэлхийн гайхамшгийг бүтээв. Монгол-Хятадын хоёр дахь удаагийн экспо зохион байгуулах ерөнхий төлөвлөгөө Монгол-Хятадын хоёр дахь удаагийн экспо арга хэмжээний хэвлэлийн бага хурал Бээжин хотод зохион байгуулагдав. ӨМӨЗО байгуулагдсаны 70 жилийн ойн баярын нээлтийн ёслол болж байна.

Ходоод гэдсийг хамгаалах 8 дадал

Амьдралын дадал зуршил зохисгүй байх нь ходоод гэдсэнд муугаар нөлөөлдөг. Ходоод гэдсээ хамгаалах 8 дадлыг танилцуулж байна.

  1.Тогтсон хугацаатай амраах. Арваад өдрийн дотор нэг амралтын өдрийг сонгож, хүнсний ногоо жимсийг гол төлөв идэж, хэт цадталаа идэхгүй байх нь ходоод гэдсээ амрааж, гэдсээ цэвэрлэх сайн талтай.

   2.Тогтсон цагт хооллоно

Хэчнээн ажил ихтэй байсан ч тогтсон хугацаатай хооллох хэрэгтэй. Хоолны дараа ажиллахгүй байхыг хичээж, зохих хөдөлгөөн хийж, 15 минут алхсан ч болно.

   3. Унтахаас өмнө их идэж болохгүй

Шөнө орой их өлсвөл бага хэмжээний жимс идэх буюу нэг аяга сүү халааж ууж болно. Хэт их идэж ходоод гэдсэнд ачаалал өгч болохгүй.

   4. Зөв хооллох

Загас, мах, өндөг, хүнсний ногоо, жимсийг тэнцвэртэй хэрэглэж шим тэжээлийг авч байх хэрэгтэй.

   5. Шөнөжин суухгүй байх

Шөнөжин суухгүй байх, эрт унтаж эрт босох дадалтай болж, 23:00 цагаас өмнө хэвтэж амрах, бүдэг гэрэлд гар утас харахгүй байвал зохино.

   6. Дасгал хөдөлгөөн хийнэ

Дасгал хөдөлгөөн хийх, хийхдээ өдөрт нэг цаг хэртэй хийнэ. Настай хүмүүс хөнгөн хөдөлгөөн сонговол зохино.

   7. Ходоод гэдсээ хэт их “цэвэрлэж” болохгүй

Гадуур зарагдаж байгаа “туулгах бэлдмэл”-ийг урт хугацаагаар хэрэглэвэл гэдэсний салст бүрхэвчийг гэмтээнэ. Үүнээс гадна энгийн хэрэглэдэг өтгөн хаталтаас хамгаалах, гадагшлуулах эмийг урт хугацаагаар хэрэглэж болохгүй.

    8.  Бактери устгах эмийг дураараа хэрэглэж болохгүй

Бактери устгах эм нь өвчин үүсгэдэг бактерийг устгахаар барахгүй, гэдэсний ашигтай бактерийг ч устгадаг. Тиймээс гэдсэн дэх бактерийн хамгаалах тэнцвэрийг эвдэж, олон төрлийн өвчнийг нэмэгдүүлдэг байна.

Найруулагч:Улаанаа
Эх сурвалж:http://www.mgyxw.net
Мэдээ үзсэн:781
Зохиогчийн эрх хуулиар хамгаалагдсан. Мэдээлэл хуулбарлах хориотой