”Бүс ба зам өчигдөр, өнөөдөр, маргааш” баримтат кино нээлтээ хийлээ. “Найрамдал 70” хүндэтгэлийн тоглолт боллоо “Монголын мэдээ” 90 нас хүрлээ. Хятад анагаах ухааны соёлыг НҮБ-ын олон улсын ордонд дэлгэв. Шинэ оюутнуудын улсдаа өргөсөн бэлэг ийм байна. Да Шин нисэх онгоцны буудал хүрэх галт тэрэг нэвтэрлээ. БНХАУ байгуулагдсан өдөр цэргийн парад зохион байгуулна. Да Шин олон улсын нисэх онгоцны буудал ашиглалтад оров. Монгол Улс, БНХАУ-ын харилцаа хамгийн сайн үе шатандаа байна. Ш.Эгшиг: Амьд хэлэнд түүхэн хэлний материал ихээр хадгалагдаж байдаг. Баярын жагсаалд15 мянган цэрэг оролцоно. Хөдөө тосгон, хөдөө аж ахуйн салбарт ажиллаж буй ажилчдад мэндчилгээ дэвшүүллээ. Хоёр улсын ирээдүйн зам дардан байна. Хятад-АСЕАН-ы үзэсгэлэн болж байна. Ши Жиньпиний БНИУ-д хийх төрийн айлчлал эхэллээ. Хятад, Америкийн эдийн засаг, худалдааны уулзалт зохионо. Хайнань Хайвэн гүүр албан ёсоор ашиглалтад орлоо. Ши Жиньпин Европын гурван улсад төрийн айлчлал хийнэ. Ши Жиньпин дарга захидлын хариу илгээв. Биет бус соёлын өвийн хөгжлийг дэмжиж байна.

Навчит ногоон ургамлыг идэх нь шүдний пааланг гэмтэхээс сэргийлнэ

Навчит ногоон ургамлыг идэх нь эрүүл хооллолтын дэглэмд багтдаг. Учир нь тэдгээр ургамлууд калор багатай, эрдэс витаминаар баялаг байдаг юм.

Буржгар байцаа, бууцай зэрэгт кальци ихээр агуулагддаг тул шүдний пааланг гэмтэхээс сэргийлж, амны хөндийн эрүүл мэндэд сайнаар нөлөөлдөг. Мөн ногоон ургамалд фолийн хүчил болон жирэмсэн эмэгтэйн буйлыг хамгаалдаг B-ийн төрлийн бусад витаминууд агуулагддаг гэдгийг "MedlinePlus" эрүүл мэндийн сэтгүүлд нийтэлжээ. Гэхдээ хэрвээ та хооллолтондоо навчит ногоон ургамал оруулж чадахгүй байгаа бол идэх салатандаа нэг атга бууцай нэмэх эсвэл пиццагаа багахан хэмжээний буржгар байцайтай хольж идээд үзээрэй. Мөн смүүтийндээ хүссэн ногоон ургамлаа хийж ч болох юм.

Найруулагч:ЧҮНЬ ЯНЬ
Эх сурвалж:www.solongonews.mn
Мэдээ үзсэн:17313
Зохиогчийн эрх хуулиар хамгаалагдсан. Мэдээлэл хуулбарлах хориотой