Ши Жиньпиний БНИУ-д хийх төрийн айлчлал эхэллээ. Хятад, Америкийн эдийн засаг, худалдааны уулзалт зохионо. Хайнань Хайвэн гүүр албан ёсоор ашиглалтад орлоо. Ши Жиньпин Европын гурван улсад төрийн айлчлал хийнэ. Ши Жиньпин дарга захидлын хариу илгээв. Биет бус соёлын өвийн хөгжлийг дэмжиж байна. Өвөр Монголын соёл аялал жуулчлалын долоо хоног арга хэмжээний нээлт Солонго сэтгүүлийн 25 жилийн ойн баярын уншигчдын наадам болон Солонго хэвлэл мэдээллийн III форум Улаанбаатар хотноо Хятадын кино долоо хоног арга хэмжээний нээлтийн ёслол Улаанбаатар хотод боллоо Мэдэгдэл Мэдэгдэл---通知 “Хятад-Монголын хоёр дахь удаагийн ЭКСПО” нээлтээ хийлээ. Ли Жихэн, Бү Шяолинь УИХ-ын дэд сайд Я.Санжмятав нартай уулзалт хийв. Сайн дурынхны тангараг өргөх ёслол боллоо. “Хятад-Монголын экспо”-д Монгол Улсын 320 гаруй үндэсний үйлдвэрлэгчид оролцоно. НҮБ-ын цөлжилттэй тэмцэх конвенцийн XIII удаагийн хурал нээлтээ хийлээ. Хятад улс цөлжилтийн эсрэг тэмцэж, дэлхийн гайхамшгийг бүтээв. Монгол-Хятадын хоёр дахь удаагийн экспо зохион байгуулах ерөнхий төлөвлөгөө Монгол-Хятадын хоёр дахь удаагийн экспо арга хэмжээний хэвлэлийн бага хурал Бээжин хотод зохион байгуулагдав. ӨМӨЗО байгуулагдсаны 70 жилийн ойн баярын нээлтийн ёслол болж байна.

Эрүүл амьдралын дадал хавдраас сэргийлнэ

Эрүүл амьдралын дадал хавдраас сэргийлж чадна.

Сүүлийн жилүүдэд хавдар туссан хүн явах тусам олширч байна. Америкийн судлаачид эрүүл чийрэг амьдралын дадал зуршил нь хорт хавдраас үр дүнтэй сэргийлж чадахыг нотолжээ. Судлаачид арав гаруй жилийн судалгааны дүнд биеийн жинг барьж, дасгал хөдөлгөөн хийж, хүнсний ногоогоор гол болгосон дадлыг бий болгож, архи бага уувал хорт хавдар тусах хэмжээг 10% - 45%-иар бууруулж болно. Нэгэнт хорт хавдар туссан бол дээрх дадлыг баримталж чадвал үхэлд хүрэх хэмжээ мөн 14%-61% -иар буурах болно гэсэн дүгнэлтийг гаргав. Судлаачид мөн “Дээрх амьдралын дадлыг баримтлах нь хөхний хавдар, савны хавдар, ходоодны хавдар тусах хэмжээг илт бууруулж болно. Эрүүл амьдралын дадлыг баримталдаг  эмэгтэйчүүдийн хөхний хавдар тусах хэмжээ нь эрүүл  амьдралын дадлыг баримталдаггүй эмэгтэйчүүдээс 60 хувь бага байдаг” гэжээ. Хоол ундны дадал зуршлаа өөрчилж, дасгал хөдөлгөөн хийх зэргийг урт хугацаагаар баримтлах нь эрүүл чийрэг байх чухал баталгаа юм.

 

Найруулагч:Улаанаа
Эх сурвалж:http://www.mgyxw.net
Мэдээ үзсэн:9559
Зохиогчийн эрх хуулиар хамгаалагдсан. Мэдээлэл хуулбарлах хориотой