”Бүс ба зам өчигдөр, өнөөдөр, маргааш” баримтат кино нээлтээ хийлээ. “Найрамдал 70” хүндэтгэлийн тоглолт боллоо. “Монголын мэдээ” 90 нас хүрлээ. Хятад анагаах ухааны соёлыг НҮБ-ын олон улсын ордонд дэлгэв. Шинэ оюутнуудын улсдаа өргөсөн бэлэг ийм байна. Да Шин нисэх онгоцны буудал хүрэх галт тэрэг нэвтэрлээ. БНХАУ байгуулагдсан өдөр цэргийн парад зохион байгуулна. Да Шин олон улсын нисэх онгоцны буудал ашиглалтад оров. Монгол Улс, БНХАУ-ын харилцаа хамгийн сайн үе шатандаа байна. Ш.Эгшиг: Амьд хэлэнд түүхэн хэлний материал ихээр хадгалагдаж байдаг. Баярын жагсаалд15 мянган цэрэг оролцоно. Хөдөө тосгон, хөдөө аж ахуйн салбарт ажиллаж буй ажилчдад мэндчилгээ дэвшүүллээ. Хоёр улсын ирээдүйн зам дардан байна. Хятад-АСЕАН-ы үзэсгэлэн болж байна. Ши Жиньпиний БНИУ-д хийх төрийн айлчлал эхэллээ. Хятад, Америкийн эдийн засаг, худалдааны уулзалт зохионо. Хайнань Хайвэн гүүр албан ёсоор ашиглалтад орлоо. Ши Жиньпин Европын гурван улсад төрийн айлчлал хийнэ. Ши Жиньпин дарга захидлын хариу илгээв. Биет бус соёлын өвийн хөгжлийг дэмжиж байна.

Эрүүл байхын тулд унтаж амарч байгаарай

Эрүүл байхын тулд унтаж амарч байгаарай

Эрүүл байх үндсэн зарчмуудын нэг нь унтаж амрах билээ. Хүн хангалттай унтаж амарснаараа эрч хүчтэй байдаг төдийгүй жингээ хасахад ч сайн нөлөөтэй байдаг аж. Насанд хүрсэн том хүн хамгийн багадаа гэхэд 6 цаг унтах шаардлагатай. Болж өгвөл 8 цаг тасралтгүй унтаж амарч байгаарай. Тиймээс та доорх зөвлөгөөг дагаж зөв алжаах хэрэгтэй.
Унтахаасаа өмнө хүнд хоол идэх хэрэггүй. Энэ нь цусны эргэлт, ходоодны үйл ажиллагаанд шөнийн турш сөргөөр нөлөөлнө. Харин үүний оронд анхилуун үнэрт хөөстэй халуун усанд орвол сайхан амарна.
Унтахаасаа өмнө салхивчаа нээн агаар оруул. -15-18 хэм бол хамгийн тохиромжтой хэм.
Хэрэв нойргүйдэх шинжтэй байгаа бол унтахаасаа өмнө дасгал хийж бай.
Ор хэт зөөлөн, хөвсгөр байх нь нурууны ясанд тохиромжгүй учир аль болох гудсан дээр унтах нь зүйтэй.
Унтдаг ороо аль болох дуу чимээгүй газарт байрлуулах нь зөв. Тухайлбал машины дуу байнга сонсогддог цонх болон зурагт, хөгжим, хаалганаас хол байлга.
Унтахаасаа өмнө ургамлын гаралтай цай, эсвэл аяга зөгийн балтай сүү уугаад унтвал тайван нойрсдог.
Шөнө аймшигтай зүүд зүүдэлбэл цусан дахь сахарын хэмжээ буурсантай холбоотой байж болно
Аль болох тогтмол цагт унтаж хэвших хэрэгтэй
Унтахаасаа өмнө хэвтээгээрээ зурагт үзэх нь бүтэн нойртой хоноход саад болдог.

Найруулагч:bandi
Эх сурвалж:hiub
Мэдээ үзсэн:7109
Зохиогчийн эрх хуулиар хамгаалагдсан. Мэдээлэл хуулбарлах хориотой