”Бүс ба зам өчигдөр, өнөөдөр, маргааш” баримтат кино нээлтээ хийлээ. “Найрамдал 70” хүндэтгэлийн тоглолт боллоо. “Монголын мэдээ” 90 нас хүрлээ. Хятад анагаах ухааны соёлыг НҮБ-ын олон улсын ордонд дэлгэв. Шинэ оюутнуудын улсдаа өргөсөн бэлэг ийм байна. Да Шин нисэх онгоцны буудал хүрэх галт тэрэг нэвтэрлээ. БНХАУ байгуулагдсан өдөр цэргийн парад зохион байгуулна. Да Шин олон улсын нисэх онгоцны буудал ашиглалтад оров. Монгол Улс, БНХАУ-ын харилцаа хамгийн сайн үе шатандаа байна. Ш.Эгшиг: Амьд хэлэнд түүхэн хэлний материал ихээр хадгалагдаж байдаг. Баярын жагсаалд15 мянган цэрэг оролцоно. Хөдөө тосгон, хөдөө аж ахуйн салбарт ажиллаж буй ажилчдад мэндчилгээ дэвшүүллээ. Хоёр улсын ирээдүйн зам дардан байна. Хятад-АСЕАН-ы үзэсгэлэн болж байна. Ши Жиньпиний БНИУ-д хийх төрийн айлчлал эхэллээ. Хятад, Америкийн эдийн засаг, худалдааны уулзалт зохионо. Хайнань Хайвэн гүүр албан ёсоор ашиглалтад орлоо. Ши Жиньпин Европын гурван улсад төрийн айлчлал хийнэ. Ши Жиньпин дарга захидлын хариу илгээв. Биет бус соёлын өвийн хөгжлийг дэмжиж байна.

Турахад саад болдог арван хүчин зүйлийг танд хүргэж байна

Турахад саад болдог арван хүчин зүйлийг танд хүргэж байна.

Хортой хоол хүнс

Турахад хоногт авч буй илчлэгээ багасгахаас гадна хортой нөлөөтэй хоол хүнсээ багасгах хэрэгтэй. Тухайлбал, пицца идэхээ боль.

Ургамлын гаралтай уураг дутагдах

Уураг нь цадсан мэдрэмжийг нэмэх ба булчин, арьс, ясанд ашигтай. Гэхдээ зөвхөн махаар уургаа нөхнө гэвэл энэ нь эрүүл мэндэд ашиггүй. Самар, цөмдөг самар, бүх үр тариа нь хоолны дэглэмд байх ёстой!

Ашигтай хүнсээ хэтрүүлэх

Орой зайрмаг иддэг зуршлаа йогуртаар сольсон гээд та их идэж болно гэсэн үг биш. Хүнсний ногоог л их идэж болно.

Дасгал бага хийх

Явган алхах нь маш ашигтай ч жингээ хасахын тулд нэг километр алхах биш хамгийн багадаа 10 километр алхах хэрэгтэй. Эсвэл дугуйгаар яв.

Хийжүүлсэн ундаа уух

Хийжүүлсэн ундаа уухаас өөр муу зуршилгүй байлаа ч энэ ундаа нь маш хортой. Энэхүү уудаг сахар нь хоол хүнсэндээ сахар хэрэглэснээс ч хортой. Кола болон бусад чихэрлэг хийжүүлсэн ундааны араас та бас их идэх болно.

Нойр дутуу байх

Хоногт хамгийн багадаа 7 цаг унтах ёстой. Бие организмынхаа хэрэгцээ шаардлагыг зөрчсөнөөр та хоолны дуршил болон цатгалан мэдрэмжийг зохицуулдаг дааврын өөрчлөлтөд орж, турах мөрөөдлөө талаар болгоно.

Суугаа ажил

Өглөө босоод тээврийн хэрэгсэлд суугаад ажилдаа очно. Дараа нь ажил дээрээ сууж байгаад гэртээ ирээд зурагтын өмнө сууна. Тэгээд унтахаар хэвтэнэ. Хөдөлгөөн хаана байна? Үнэндээ хаана ч алга.

Байнга идэх

Өдөрт зургаан удаа бага порцоор хооллох нь гурван удаа ердийн байдлаар идэхээс дээр гэж зарим нь ярьдаг. Гэхдээ энэ нь бүх хүнд тохирохгүй.

Архи хэтрүүлэн уух

Архи, согтууруулах ундаа нь хийжүүлсэн ундаатай адил хортой. Таны идэх дуршлыг нэмж, их идэхэд хүргэснээр турах хичээл зүтгэл талаар болно.

Стресс, депресс

Эдгээр нь турахад маш их саад болдог. Та зөв хооллож, дасгал хөдөлгөөн хийж байгаа ч турахгүй байвал сэтгэл зүйн тусламж ав.

Найруулагч:М.БАНДИ
Эх сурвалж:zaluu.com
Мэдээ үзсэн:1912
Зохиогчийн эрх хуулиар хамгаалагдсан. Мэдээлэл хуулбарлах хориотой