”Бүс ба зам өчигдөр, өнөөдөр, маргааш” баримтат кино нээлтээ хийлээ. “Найрамдал 70” хүндэтгэлийн тоглолт боллоо. “Монголын мэдээ” 90 нас хүрлээ. Хятад анагаах ухааны соёлыг НҮБ-ын олон улсын ордонд дэлгэв. Шинэ оюутнуудын улсдаа өргөсөн бэлэг ийм байна. Да Шин нисэх онгоцны буудал хүрэх галт тэрэг нэвтэрлээ. БНХАУ байгуулагдсан өдөр цэргийн парад зохион байгуулна. Да Шин олон улсын нисэх онгоцны буудал ашиглалтад оров. Монгол Улс, БНХАУ-ын харилцаа хамгийн сайн үе шатандаа байна. Ш.Эгшиг: Амьд хэлэнд түүхэн хэлний материал ихээр хадгалагдаж байдаг. Баярын жагсаалд15 мянган цэрэг оролцоно. Хөдөө тосгон, хөдөө аж ахуйн салбарт ажиллаж буй ажилчдад мэндчилгээ дэвшүүллээ. Хоёр улсын ирээдүйн зам дардан байна. Хятад-АСЕАН-ы үзэсгэлэн болж байна. Ши Жиньпиний БНИУ-д хийх төрийн айлчлал эхэллээ. Хятад, Америкийн эдийн засаг, худалдааны уулзалт зохионо. Хайнань Хайвэн гүүр албан ёсоор ашиглалтад орлоо. Ши Жиньпин Европын гурван улсад төрийн айлчлал хийнэ. Ши Жиньпин дарга захидлын хариу илгээв. Биет бус соёлын өвийн хөгжлийг дэмжиж байна.

Жингээ хасахад хялбар галбирыг хэрхэн хөгжүүлэх вэ

Өдөр тутмын амьдралд та өдөр бүр их хэмжээний хоол иддэг гэхдээ таргалдаггүй, өөх тос хуримтлуулдаггүй хүмүүстэй тааралдах болно.

Үүнд таргалж чаддаггүй хүн гэж байдаггүй, зүгээр л бие махбодийн шалтгаанаар бодисын солилцооны хэмжээ үнээс илүү хурдан, өөх тосны хэрэглээний хурдац хурдан болохоор хуримтлалгүй байдаг. Энэ нь бол жингээ хасахад хялбар галбир юм, ихэвчлэн өдөр тутмын амьдралдаа илүү их халуун ус ууж, гурван хоолны хооронд тогтмол хоолны дэглэм барьж, илүү уургаар баялаг хоол хүнс идэж, бие махбодийн бодисын солилцооны чадавхийг сайжруулахын тулд аэроб дасгал хий. Удаан идээрэй, удаан зажлах нь жин хасахад тодорхой үүрэг гүйцэтгэдэг.

1. Усыг их хэмжээгээр уух хэрэгтэй

Хэрэв та туранхай, амархан туранхай галбиртай болох хүсэлтэй бол ердийн үед их хэмжээний ус уух хэрэгтэй,ингэснээр хүний ​​биеийн бодисын солилцооны хэмжээ нэмэгдэж, бие махбодийн цатгалан мэдрэмжийг нэмэгдүүлдэг. Таргалах явцад өөх тос их хэмжээгээр хуримтлагдахгүйн тулд илүү их ус ууж болно. Биеийн солилцоонд нөлөөлөх элсэн чихэрээр баялаг бодис, үйл ажиллагааны ундаа бага уугаарай.

2. Тогтмол хооллох

Өдөр тутмын хоолны дэглэм нь тогтмол байх ёстой бөгөөд хоолны дэглэм байх ёсгүй тул энэ нь хүний ​​биеийн бодисын солилцооны хэвийн үйл ажиллагаанд нөлөөлнө. Өдөр тутмын хэрэглээ нь хэрэглээтэйгээ пропорциональ байгаа эсэхийг баталгаажуулах л юм бол энэ нь таны галбирыг хөгжүүлэх хамгийн чухал алхам юм.

3. Илүү их уураг идээрэй

Уургийн өндөр агууламжтай хоол хүнс, ялангуяа өндөг, загас, сам хорхой зэрэг өндөр чанартай уураг их хэмжээгээр идээрэй, ингэснээр хүний ​​биеийн бодисын солилцооны түвшинг нэмэгдүүлдэг. Үүний зэрэгцээ өөх шатаах үр ашгийг дээшлүүлж чадна. Хэрэв та энэ галбираа хөгжүүлэхийг хүсвэл эдгээр хоолыг ердийн хоол хүнсэндээ нэмж хэрэглэж булчингийн агууламж нэмэгдэх тусам бие махбодь үргэлж бодисын солилцооны өндөр түвшинд байх болно.

4. Зохих дасгал хийх

Иог, гүйх, усанд сэлэх, дугуй унах зэрэг аэробикийн дасгал нь хүний ​​бие махбодод өөх тосыг хурдан шатаахад тусалдаг бөгөөд зарим хүч чадлын дасгалуудтай орооцолдож болно. Ингэснээр булчингууд өндөр шаталттай байх боломжтой бөгөөд ийм галбиртай болох нь илүү хялбар байдаг.

5. Хооллох хурдыг багасгах

Та энгийн үед аажмаар хооллож, бага багаар олон удаа хооллож, удаан зажилж хэвших хэрэгтэй.Хэрэв та үүнийг удаан үргэлжлүүлбэл удахгүй ийм галбиртай болно.

Найруулагч:ЧҮНЬ ЯНЬ
Эх сурвалж:http://www.39yst.com/
Мэдээ үзсэн:546
Зохиогчийн эрх хуулиар хамгаалагдсан. Мэдээлэл хуулбарлах хориотой