”Бүс ба зам өчигдөр, өнөөдөр, маргааш” баримтат кино нээлтээ хийлээ. “Найрамдал 70” хүндэтгэлийн тоглолт боллоо. “Монголын мэдээ” 90 нас хүрлээ. Хятад анагаах ухааны соёлыг НҮБ-ын олон улсын ордонд дэлгэв. Шинэ оюутнуудын улсдаа өргөсөн бэлэг ийм байна. Да Шин нисэх онгоцны буудал хүрэх галт тэрэг нэвтэрлээ. БНХАУ байгуулагдсан өдөр цэргийн парад зохион байгуулна. Да Шин олон улсын нисэх онгоцны буудал ашиглалтад оров. Монгол Улс, БНХАУ-ын харилцаа хамгийн сайн үе шатандаа байна. Ш.Эгшиг: Амьд хэлэнд түүхэн хэлний материал ихээр хадгалагдаж байдаг. Баярын жагсаалд15 мянган цэрэг оролцоно. Хөдөө тосгон, хөдөө аж ахуйн салбарт ажиллаж буй ажилчдад мэндчилгээ дэвшүүллээ. Хоёр улсын ирээдүйн зам дардан байна. Хятад-АСЕАН-ы үзэсгэлэн болж байна. Ши Жиньпиний БНИУ-д хийх төрийн айлчлал эхэллээ. Хятад, Америкийн эдийн засаг, худалдааны уулзалт зохионо. Хайнань Хайвэн гүүр албан ёсоор ашиглалтад орлоо. Ши Жиньпин Европын гурван улсад төрийн айлчлал хийнэ. Ши Жиньпин дарга захидлын хариу илгээв. Биет бус соёлын өвийн хөгжлийг дэмжиж байна.

Нойргүйдлээс хэрхэн сэргийлэх вэ? Мэргэжилтнүүдийн гурван зөвлөмж сайн унтахад тусална

Нойргүйдлээс хэрхэн сэргийлэх вэ? Мэргэжилтнүүдийн гурван зөвлөмж сайн унтахад тусална.

Нойргүйдэл нь нийтлэг эмнэлзүйн өвчин бөгөөд халдварт бус, шалтгаан нь сэтгэцийн асуудал юм. Мөн зарим хүмүүс сэтгэлийн түгшүүр, нойргүйдэл зэрэг шинж тэмдгүүдийг мэдрэх болно. Сэтгэцийн байдлаас хэрхэн урьдчилан сэргийлэх, тохируулах нь маш чухал юм.

Хөдөлгөөн ба нам гүм байдал, тогтмол ажил, амралтын хослол

Өнөөдөр нойргүйдэл өндөр байгаагийн гол шалтгаан нь тогтмол бус ажил, амралт юм. Хувийн ажил, амрах цагаа тохируулж, оройтож, эрүүл мэндээ хохироохгүйн тулд 23:00 цагаас өмнө унтахыг хичээгээрэй. Унтах орчныг нам гүм байлгах, агааржуулалтад анхаарах, унтах тав тухтай хэрэгсэл зэргийг багтаасан сайн унтах орчныг бүрдүүлэх ёстой. Мөн биеийн болон тархины аль алиныг нь ашиглахад анхаарах хэрэгтэй. Хөдөлгөөн болон сэтгэцийн үйл ажиллагаа нь тохиромжтой, энэ хоёрыг орхигдуулж болохгүй. Дунд зэргийн биеийн тамирын дасгал хийх нь эрүүл мэндэд маш их ашиг тустай байдаг. Ном уншиж, сонин уншиж, сэтгэл санаагаа дээшлүүлж, ааш араншингаа тааруулахын тулд цэцэг, зүлэг тарьж болно. Тохиромжтой гадаа үйл ажиллагаа явуулах, сайн дурын ажилтны үүрэг гүйцэтгэх, бусдад туслах нь бас боломжийн сонголт юм.

Амар амгалан нойрсож, нар мандахаар сэрэх

Ихэвчлэн ажил, хичээлийн дарамт, аз жаргалгүй байх, их сэтгэх, сэтгэл санааны цочромтгой байдал, сэтгэлийн хямрал зэрэг нь нойргүйдэл үүсгэдэг. Тиймээс өөрийгөө тайвшруулж сурахын тулд гүнзгий амьсгаагаар өөрийгөө тайвшруулж, тайван, өөдрөг хандлагыг хадгалж чадна.

Орондоо хөлөө дээш өргөөд хана налан хэдэн минут хэвтээд өөрийгөө тайвшруулаарай. Унтахаасаа нэг цагийн өмнө электрон төхөөрөмжөөс хол байхыг зөвлөж байна. Хэрэв та үнэхээр орондоо унтаж чадахгүй байгаа бол босоод хэсэг сууж, сэтгэл тайван, нойрмог байх үед унт. Мэдээжийн хэрэг, хамгийн тохиромжтой зүйл бол нар мандахаар сэрэх нь тохиромжтой юм.

Зөв хооллолт, зөв ​​нөхцөл байдал

Зохистой хооллолтонд анхаарлаа хандуулж, өөх тос багатай нэмэлт хоол идэж, давслаг, даршилсан амттан бага идээрэй.

"Сайн унтах" бол эрүүл мэндийн тулгын чулуу байж, сэтгэлийн түгшүүр, нойргүйдэл, сэтгэлийн хямрал нь таны сэтгэл санааг сүйтгэхийг бүү зөвшөөр.

Найруулагч:ЧҮНЬ ЯНЬ
Эх сурвалж:http://kpzg.people.com.cn/
Мэдээ үзсэн:58
Зохиогчийн эрх хуулиар хамгаалагдсан. Мэдээлэл хуулбарлах хориотой