”Бүс ба зам өчигдөр, өнөөдөр, маргааш” баримтат кино нээлтээ хийлээ. “Найрамдал 70” хүндэтгэлийн тоглолт боллоо. “Монголын мэдээ” 90 нас хүрлээ. Хятад анагаах ухааны соёлыг НҮБ-ын олон улсын ордонд дэлгэв. Шинэ оюутнуудын улсдаа өргөсөн бэлэг ийм байна. Да Шин нисэх онгоцны буудал хүрэх галт тэрэг нэвтэрлээ. БНХАУ байгуулагдсан өдөр цэргийн парад зохион байгуулна. Да Шин олон улсын нисэх онгоцны буудал ашиглалтад оров. Монгол Улс, БНХАУ-ын харилцаа хамгийн сайн үе шатандаа байна. Ш.Эгшиг: Амьд хэлэнд түүхэн хэлний материал ихээр хадгалагдаж байдаг. Баярын жагсаалд15 мянган цэрэг оролцоно. Хөдөө тосгон, хөдөө аж ахуйн салбарт ажиллаж буй ажилчдад мэндчилгээ дэвшүүллээ. Хоёр улсын ирээдүйн зам дардан байна. Хятад-АСЕАН-ы үзэсгэлэн болж байна. Ши Жиньпиний БНИУ-д хийх төрийн айлчлал эхэллээ. Хятад, Америкийн эдийн засаг, худалдааны уулзалт зохионо. Хайнань Хайвэн гүүр албан ёсоор ашиглалтад орлоо. Ши Жиньпин Европын гурван улсад төрийн айлчлал хийнэ. Ши Жиньпин дарга захидлын хариу илгээв. Биет бус соёлын өвийн хөгжлийг дэмжиж байна.

Альцгеймер өвчнөөс урьдчилан сэргийлэх 5 санамж

Альцгеймер өвчнөөс урьдчилан сэргийлэх 5 санамж

Ой санамж муудах, байнга мартах зэргээс болж Альцгеймерээр өвчлөх эрсдэлд санаа зовж байна уу?Дементиа нь "үхлээс ч дор" гэж тодорхойлсон бөгөөд түүний өвчлөл жилээс жилд нэмэгдэж байна.Хятадын 60-аас дээш насны хүмүүсийн дунд Альцгеймерийн өвчнөөр өвчлөгсдийн тоо 15 сая гаруй байгааг статистик тоогоор харуулж байна.Тэгвэл ямар хүмүүс альцгеймерээр өвчлөх магадлал өндөр вэ?

Сүүлийн үеийн судалгаагаар архаг өвчтэй хүмүүс Альцгеймер өвчиндөртөх магадлал өндөр байдаг.Парисын их сургуулийн эрдэмтэд архаг өвчин болон Альцгеймерийн өвчлөлийн хоорондын хамаарлыг шинжлэхийн тулд 30жилийн турш 10,095 хүний ​​​​эрүүл мэндийн мэдээллийг багтаасан Whitehall II-ийн томоохон хяналтын ба кохорт судалгааны өгөгдлийг ашигласан.Судалгаанд хамрагдсан архаг өвчний хүрээ нь зүрхний титэм судасны өвчин, цус харвалт, зүрхний дутагдал, чихрийн шижин, цусны даралт ихсэх, хорт хавдар, бөөрний архаг өвчин, уушигны архаг бөглөрөлт өвчин, элэгний өвчин, сэтгэл гутрал, сэтгэцийн эмгэг, Паркинсоны өвчин, үе мөчний үрэвсэл зэрэг 13 өвчнийг багтаасан болно.Ревматоид артрит. Тэдний хоёр ба түүнээс дээш өвчнөөр өвдөх нь олон архаг өвчин туссан гэсэн үг юм.Шинжилгээгээр олон архаг өвчинтэй дунд болон өндөр настан (≥55 настай) хүмүүс оюуны хомсдолд өртөх эрсдэл 136 хувиар нэмэгддэг болохыг харуулсан.Өөрөөр хэлбэл, эртархаг өвчин тусах хүмүүс илүүАльцгеймер өвчин тусах боломжтойбайдаг.

Альцгеймерийн өвчнөөс урьдчилан сэргийлэхийн тулд хоолны дэглэмд анхаарах ёстой. Энэ тухай зургаан оновчтой арга хэмжээг танилцуулж байна.

Өдөр бүр энэ 12 төрлийг идээрэй

"Хөгшрөлттэй тэмцэхийн тулд ямар хоол идэх вэ", "Цусан дахь сахарын хэмжээг бууруулахын тулд ямар хоол хүнс хэрэглэх вэ" гэх зэрэг асуултуудыг хүмүүс байнга асуудаг. Үнэндээ энэ бол зарим нэг үл ойлголцол юм.Төрөл бүрийн хүнсний бүтээгдэхүүнд агуулагдах шим тэжээлийн бодисууд нь яг адилхан биш бөгөөд нэг юм уу, хэд хэдэн энгийн хүнсэнд түшиглэн хүний ​​биеийн хэрэгцээг хангахад хүндрэлтэй байдаг.Тиймээс бид аль болох олон төрлийн хүнсний бүтээгдэхүүнийг зохистой харьцаагаар хэрэглэх ёстой.Хоолны зааварт хоол хийх тос, амтлагчаас гадна,өдөрт 12-оос дээш төрлийнхоол, долоо хоногт 25-аас дээш төрлийнхоол идэхийг зөвлөдөг.Тусгай санал болгож буй стандартууд нь:

Үр тариа, төмс, төрөл бүрийн шошны хүнсний сортын дундаж тоо өдөрт гурваас дээш төрөл, долоо хоногт таваас дээш төрөл;

Хүнсний ногоо, замаг, жимсгэний хүнсний сортын дундаж тоо өдөрт дөрвөөс дээш төрөл, долоо хоногт 10-аас дээш төрөл;

Загас, өндөг, махны хүнсний сортын дундаж тоо өдөрт гурваас дээш төрөл, долоо хоногт таваас дээш төрөл;

Сүү, шар буурцаг, самар зэрэг хүнсний сортуудын дундаж тоо өдөрт хоёр төрөл, долоо хоногт таваас дээш төрөл.

Өдөрт 25 граммхэмжээний эслэг идээрэй

Хоолны эслэг нь 2-р хэлбэрийн чихрийн шижин, цус харвалт, таргалалт зэрэг олон төрлийн архаг өвчнөөс урьдчилан сэргийлэх нөлөөтэй.Овъёос, сагаган, ногоон шош, улаан шош болон бусад төрлийн шош, үр тариа, бор замаг, коняк, шинэхэн ногоо зэрэг нь эслэгээр баялаг хоол хүнс юм.

Хэрэглээний хувьд өглөөний цайндаа 25 грамм овъёосны будаа, өдрийн хоолондоо олон үр тарианы будаа идэх, эсвэл гол хоолныхоо талыг бага зэрэг амтат төмсөөр сольж, оройн хоолондоо нарийн ширхэгтэй хүнсний хэрэглээг багасгах, эрдэнэ шиш, 2 таваг ногоо нэмбэл өдөр тутмын эслэгийн хэрэгцээг үндсэндээ хангаж чадна.

Өдөрт 300 млхэмжээний сүүн бүтээгдэхүүн идээрэй

Сүүөндөр чанартай уураг, амин дэмээр баялаг байхаас гадна, кальцийн агууламж өндөртэйбайдаг.Цусны даралт ихсэлт зэрэг архаг өвчнөөс урьдчилан сэргийлэхэд кальци онцгой үүрэг гүйцэтгэдэг нь одоогийн олон судалгаагаар нотлогдоод байна.

Өдөрт 300 мл сүү, сүүн бүтээгдэхүүн идэхийг зөвлөж байна.

Өдөрт 25 грамм шар буурцаг идээрэй

Шар буурцаг идэх нь олон архаг өвчнөөс урьдчилан сэргийлэхэд тустай байдаг.Шар буурцаг бол амьтны гаралтай хүнсний бүтээгдэхүүнтэй харьцуулах боломжтой цорын ганц өндөр уураг агуулсан ургамлын гаралтай хүнс юм.Шар буурцагны лецитин нь элэгний өөх тосны солилцоог идэвхжүүлж, элэг өөхлөхөөс сэргийлдэг.Шар буурцгийн ургамлын стеролууд нь амьтны холестерины шингээлтийг саатуулдаг ба шар буурцгийн изофлавонууд нь тодорхой антиоксидант нөлөөтэй байдаг.

Хятадын Хоол тэжээлийн нийгэмлэгээс өдөрт 25 грамм шар буурцаг (түүхий жин) идэхийг зөвлөж байна.Тодруулбал, 25 грамм шар буурцгийнжин нь72 граммдүфү, 365 мл шар буурцагны сүүтэй тэнцэнэ.

Өдөрт 250 грамм үр тариа идээрэй

Үр тариа нь эрчим хүчний чухал эх үүсвэр бөгөөд бидний өдөр тутмын хоолны үндэс байх ёстой.Үр тариа, төмстэй хүнсний бүтээгдэхүүний хоногийн хэрэглээ 250-400 грамм байх ёстой. Үүнд бүхэл үр тариа, холимог шош 50-150 грамм, төмс 50-100 грамм байх ёстой.

Нэг фунт хүнсний ногоо, хагас фунт жимс:

Улаан, шар, хар ногоон жимс, хүнсний ногоо хэрэглэхийг зөвлөж байна

Хүнсний ногоо, жимс жимсгэнэнь витамин, эрдэс бодис, хүнсний эслэг, байгалийн антиоксидантаар баялаг юм.Улаан, шар, хар ногоон өнгийн хүнсний ногоо, жимс жимсгэнэ нь каротин, витамин В2, витамин С болон бусад шим тэжээлийн чухал эх үүсвэр болдог тул хооллох янз бүрийн зарчмын дагуу сонгохыг зөвлөж байна.Архаг өвчнөөс урьдчилан сэргийлэхийн тулд насанд хүрсэн хүн өдөрт дунджаар 500 гр хүнсний ногоо (үндсэн хоолонд), 1-2 нударганы хэмжээтэй жимс (200-350 грамм, хөнгөн зууш) идэхийг зөвлөж байна.

Найруулагч:Ц.ЦЭЛМҮҮН
Эх сурвалж:news.cn
Мэдээ үзсэн:1480
Зохиогчийн эрх хуулиар хамгаалагдсан. Мэдээлэл хуулбарлах хориотой