”Бүс ба зам өчигдөр, өнөөдөр, маргааш” баримтат кино нээлтээ хийлээ. “Найрамдал 70” хүндэтгэлийн тоглолт боллоо. “Монголын мэдээ” 90 нас хүрлээ. Хятад анагаах ухааны соёлыг НҮБ-ын олон улсын ордонд дэлгэв. Шинэ оюутнуудын улсдаа өргөсөн бэлэг ийм байна. Да Шин нисэх онгоцны буудал хүрэх галт тэрэг нэвтэрлээ. БНХАУ байгуулагдсан өдөр цэргийн парад зохион байгуулна. Да Шин олон улсын нисэх онгоцны буудал ашиглалтад оров. Монгол Улс, БНХАУ-ын харилцаа хамгийн сайн үе шатандаа байна. Ш.Эгшиг: Амьд хэлэнд түүхэн хэлний материал ихээр хадгалагдаж байдаг. Баярын жагсаалд15 мянган цэрэг оролцоно. Хөдөө тосгон, хөдөө аж ахуйн салбарт ажиллаж буй ажилчдад мэндчилгээ дэвшүүллээ. Хоёр улсын ирээдүйн зам дардан байна. Хятад-АСЕАН-ы үзэсгэлэн болж байна. Ши Жиньпиний БНИУ-д хийх төрийн айлчлал эхэллээ. Хятад, Америкийн эдийн засаг, худалдааны уулзалт зохионо. Хайнань Хайвэн гүүр албан ёсоор ашиглалтад орлоо. Ши Жиньпин Европын гурван улсад төрийн айлчлал хийнэ. Ши Жиньпин дарга захидлын хариу илгээв. Биет бус соёлын өвийн хөгжлийг дэмжиж байна.

Утсаа хэтрүүлэн ашиглахгүй сайхан амрах 6 арга

Утсаа хэтрүүлэн ашиглахгүй сайхан амрах 6 арга

Гар утасны хэт их хэрэглээ нь нойронд нөлөөлдөг чухал зүйл болсон

Гар утас тоглох  59.7 хувь

Дарамтан дор  59.75 хувь

Тогтмол бус ажил, амралт  30.9 хувь

Илүү цагаар ажиллах  22.7 хувь

Хүрээлэн буй орчны хүчин зүйл  18.9 хувь

Гэр бүлдээ анхаарал тавих  8.7 хувь

Унтах чанарт нөлөөлөх хүчин зүйлсийн хүснэгт  8.5 хувь

 

Оффисын ажилчдын 60 хувь нь гар утас унтах хугацаанд нөлөөлдөг гэж үздэг

1. Яагаад утсаар тоглох тусам илүү сэргэг болдог вэ?

Мелатонин нь нойрыг дэмжихэд чухал үүрэг гүйцэтгэдэг. Мелатонины шүүрэл нь өдрийн цагаар гэрлийн нөлөөгөөр дарангуйлагдаж, шөнийн цагаар аажмаар нэмэгддэг. Унтахынхаа өмнө гар утсаа хэдий чинээ их ашиглах тусам сэтгэл догдолдог.

Учир нь хүний ​​нүдэнд цэнхэр гэрэлд маш мэдрэмтгий нэгэн төрлийн фоторецептор байдаг. Ийм төрлийн гэрэл нь мелатонины ялгаралтыг маш ихээр саатуулж, нойронд нөлөөлдөг.

2. Муу унтах нь нийтлэг асуудал юм

Оффисын ажилчдад зориулсан нойрны чанарыг үнэлэх маягт

Унтах дундаж чанар  37 хувь

Сайн унтах  53 хувь

Нойрны чанар муу  10 хувь

Оффисын ажилчдын ердөө 30.6 хувь нь гүн нойрны стандартад хүрдэг

3. Гүн нойр гэж юу вэ?

Нойрны мөчлөгийн "алтан нойр" гэгддэг гүн нойр нь нийт унтах хугацааны 15-25 хувийг эзэлдэг.

Гүн нойр нь тархийг бүрэн амрааж, хүний ​​бодисын солилцоог идэвхжүүлж, ой санамжийг сайжруулахад тусалдаг.

4. Нойрны чанар муу байгаа нь оффисын ажилтнуудад үзүүлэх нөлөө

Санах ой муудаж байна  51.6 хувь

Хайхрамжгүй байдал  47.8 хувь

Арьсны доройтол  29.3 хувь

Цочромтгой байдал  17.4 хувь

Сандарсан  15.4 хувь

5. Сайн нойрны таван шинж чанар

30 минутын дотор унтах

Гүн нойртой, сэрэхэд амаргүй

Өдрийн цагаар оюун санаагаа цэвэрлээрэй

Ховорхон хугацаанд сэрдэг, эсвэл 5 минутаас бага хугацаанд сэрдэг

Хурдан бос, сайхан сэтгэлээр бос

 

Унтах чанарыг сайжруулах зургаан арга

1.Тодорхой мэдээллийн хөндлөнгийн оролцоо

Цахилгаан хэрэгслийг унтраа. Гар утасны дэлгэцийн цэнхэр гэрлээр нүдний торлог бүрхэвч 8 минутын турш цочролд ороход бие нь 1 цаг гаруй үргэлжлэн догдолж, улмаар биологийн цаг алдагддаг болохыг судалгаагаар тогтоожээ.

2.Гэрлийг тохируулах

Шөнийн цагаар нүд нь гэрэлд өртөх нь мелатонины шүүрлийг хүчтэй дарангуйлж, нойрны чанарт нөлөөлдөг. Унтахынхаа өмнө утсаа ашиглах шаардлагатай бол аль болох гэрлээ асаа.

3.Унтахынхаа өмнө юу идэж байгаагаа хянах

Унтахаас хоёр цагийн өмнө хэт их идэхээс зайлсхийж, үдээс хойш эсвэл унтахын өмнө сүүтэй цай, кофе зэрэг хоол хүнс хэрэглэхээс зайлсхий.

4.Тогтмол ажил, амралт

Унтах, сэрэх биеийнхээ мөчлөгийг бэхжүүлэхийн тулд дор хаяж 7 цаг унтдаг бол өдөр бүр нэг цагт унтаж, сэрж байгаарай.

5.Өдрийн цагаар унтах цагийг хянах

Өдрийн цагаар хэт их нойрмоглох нь шөнийн нойронд саад болдог. Унтах хугацааг 30 минутаас бага хугацаагаар хязгаарлахыг хичээ.

6.Өдөр тутмын дасгалаа эрчимжүүлээрэй

Тогтмол дасгал хийх нь илүү сайн унтахад тусалдаг. Унтахынхаа өмнө хэт ачаалалтай дасгал хийхээс зайлсхийж, дунд зэргийн дасгал хийх нь мелатонины шүүрлийг нэмэгдүүлэхэд тусалдаг.

Найруулагч:Ц.Цэлмүүн
Эх сурвалж:people.com
Мэдээ үзсэн:1389
Зохиогчийн эрх хуулиар хамгаалагдсан. Мэдээлэл хуулбарлах хориотой