”Бүс ба зам өчигдөр, өнөөдөр, маргааш” баримтат кино нээлтээ хийлээ. “Найрамдал 70” хүндэтгэлийн тоглолт боллоо. “Монголын мэдээ” 90 нас хүрлээ. Хятад анагаах ухааны соёлыг НҮБ-ын олон улсын ордонд дэлгэв. Шинэ оюутнуудын улсдаа өргөсөн бэлэг ийм байна. Да Шин нисэх онгоцны буудал хүрэх галт тэрэг нэвтэрлээ. БНХАУ байгуулагдсан өдөр цэргийн парад зохион байгуулна. Да Шин олон улсын нисэх онгоцны буудал ашиглалтад оров. Монгол Улс, БНХАУ-ын харилцаа хамгийн сайн үе шатандаа байна. Ш.Эгшиг: Амьд хэлэнд түүхэн хэлний материал ихээр хадгалагдаж байдаг. Баярын жагсаалд15 мянган цэрэг оролцоно. Хөдөө тосгон, хөдөө аж ахуйн салбарт ажиллаж буй ажилчдад мэндчилгээ дэвшүүллээ. Хоёр улсын ирээдүйн зам дардан байна. Хятад-АСЕАН-ы үзэсгэлэн болж байна. Ши Жиньпиний БНИУ-д хийх төрийн айлчлал эхэллээ. Хятад, Америкийн эдийн засаг, худалдааны уулзалт зохионо. Хайнань Хайвэн гүүр албан ёсоор ашиглалтад орлоо. Ши Жиньпин Европын гурван улсад төрийн айлчлал хийнэ. Ши Жиньпин дарга захидлын хариу илгээв. Биет бус соёлын өвийн хөгжлийг дэмжиж байна.

Өөх тосыг бууруулах зөв хооллолт гэж юу вэ? Хэрхэн тохируулах вэ? Энэ нийтлэл танд тусална

Өөх тосыг бууруулах зөв хооллолт гэж юу вэ? Хэрхэн тохируулах вэ? Энэ нийтлэл танд тусална

   Зөв хооллолт нь үнэндээ харьцангуй энгийн зүйл юм. Гэхдээ жингээ хасахын тулд хоолны дэглэмдээ анхаарлаа хандуулах нь зөв. Жингээ хасах, булчингаа барих эсвэл эрүүл байх эсэхээс үл хамааран хоолны дэглэм нь үндэс суурь болдог.

  Эрүүл жингээ хасахын тулд хэрхэн зөв хооллох, хоолны дэглэмийн бүтэц, хоолны дэглэмийн талаарх ойлголтоос хуваалцъя.

Нэг. Хоолны дэглэмийн бүтэц

Өглөөний цайны дэглэмийн бүтэц

   Олон хүн өглөөний цайндаа будаа, шарсан гурилан боов, шар буурцаг, бялуу иддэг. Ийм төрлийн өглөөний цай нь өег байж болох ч тэжээллэг чанар нь хэт бага байдаг тул турах үед хэрэглэхэд тохиромжгүй байдаг. Жин хасах үед хоолны дэглэмийн ерөнхий зарчим бол элсэн чихэр багатай, цатгалттай байх явдал юм. Дээр дурдсан өглөөний цай нь элсэн чихэр ихтэй цатгалтгүй ердийн өглөөний цай юм.

   Тиймээс өглөөний цайны гол зүйл бол уураг бөгөөд уураг хангалттай хэмжээгээр нөхөх ёстой. Та 60 кг жинтэй гэж үзвэл нэг хүнд хоногт 1-2 грамм уураг ногдуулдаг стандартын дагуу 60-аас доошгүй грамм уураг хэрэглэх ёстой. Өдөрт 120 грамм уураг. Энэ нь 60 грамм уургийн хамгийн бага стандартын дагуу тооцоологддог. Энэ нь 300 грамм тахианы цээж мах эсвэл үхрийн өөхгүй махтай тэнцэнэ.

   Уургаас гадна өндөр чанартай нүүрс ус нь салшгүй хэсэг юм. Энэхүү өндөр чанартай нүүрс ус нь таны ихэвчлэн иддэг цагаан будаа, гоймон биш, харин үр тариа, буурцаг, үр тарианы холимог юм.

   Ерөнхийдөө шош, үр тарианы холимог төрөл байх тусам тэжээллэг чанар өндөр байх болно. Учир нь тэдгээрт агуулагдах чухал амин хүчлүүд нь бие биенээ нөхдөг.

  Уураг, нүүрс уснаас гадна жимс, хүнсний ногоо, самар зэргийг зохих ёсоор нөхөж болно. Сайн өглөөний цайны ерөнхий зарчим бол олон төрөл, бага порц байдаг гэдгийг санаарай.

Өдрийн хоолны дэглэмийн бүтэц

   Өдрийн хоолны дэглэм нь мөн гол хоол хүнс, уураг дээр суурилдаг. Хэрэв өглөөний цайнд анхаарлаа хандуулаагүй бол өдрийн хоолны утга учиртай байх явдал. Өдрийн хоол идэхдээ хамгийн түрүүнд мах, хүнсний ногоо идэж, хамгийн сүүлд гол хоолоо идээрэй.

Оройн хоолны бүтэц

   Оройн хоол нь үдийн хоол, өглөөний хоолноос ялгаатай. Шөнө өлсөөгүй байх шаардлагатай. Тиймээс та оройн хоолондоо гол хоолоо орхиж, уураг, мах идэж болно.

   Жишээлбэл: Загас, сам хорхой, далайн хоол нь тахианы мах, нугас, тахианы цээж мах гэх мэтээс илүү сайн байдаг. Хүнсний ногоо нь голчлон ногоон навчит хүнсний ногоо байдаг бөгөөд тэдгээр нь цатгалан мэдрэмж төрүүлдэг бөгөөд илүү их эслэг байдаг.

Зуушны дэглэмийн бүтэц

   Олон хүн хөнгөн зууш, чихэрлэг төмс, жимс жимсгэнэ болон бусад элсэн чихэр ихтэй, цатгалт багатай хоол иддэг тул энд алдаа гаргах хандлагатай байдаг. Танд зориулан нэг залруулга орууллаа. Таны идэж буй хоол хүнс нь чанаж болгосон үхрийн мах, бэлэн тахианы цээж мах, өргөст хэмх, улаан лооль гэх мэтээр дүүрэн, элсэн чихэр багатай байх ёстой. Та цадах шаардлагагүй, энэ нь өлсгөлөнг дарж чадна.

Хоёр. Хоолны дэглэмийн алдаа

Мах идвэл таргална

   Олон охид ийм төөрөгдөлтэй байдаг. Ер нь энгийн хүмүүс төдийгүй зарим эмч нар ч гэсэн алдаа гаргадаг. Эндээс тодруулбал өөх тос багатай өөх байдаг.

   Өөхгүй гахайн мах нь биеийн өөх тос ихтэй мах боловч гахайн махны өөхний хэмжээ ерөнхийдөө 15 хувь орчим байдаг бөгөөд өөх тостой махтай харьцуулахад гахайн өөхний хэмжээ бага байдаг.

   Туранхай махны дотроос тахианы цээж мах, загас, сам хорхой, далайн хоолыг илүү идээр санал болгож байна. Тахианы цээж мах нь хэмнэлттэй бөгөөд 100 грамм нь 20 грамм уураг агуулдаг. Загас, сам хорхой, далайн хоол нь илчлэг багатай болохоор жингээ хасах үед идэхэд маш тохиромжтой байдаг.

Мах идэх нь булчинг нэмэгдүүлнэ

   Олон эмэгтэйчүүд мах их идвэл таргална, булчин нь нэмэгдэнэ, биеийн галбир нь муухай болно гэж боддог. Хэдийгээр мах нь уураг болоод ус байдаг ч үнэндээ тийм биш.

   Булчинтай болсныхоо дараа тэнцвэртэй хооллолт, хичээл зүтгэлтэй дасгал хөдөлгөөн хийж л байвал та тарган харагдахгүй. Харин гуалиг харагдах болно.

   Яг л Victoria's Secret-ийн сахиусан тэнгэрүүдийг зурагтаар байнга хардаг шиг. Тэд өндөр, тачаангуй харагддаг.

   Түүгээр ч зогсохгүй өөх тос, булчингийн ижил массыг нэгтгэдэг бөгөөд булчингийн эзлэхүүн нь өөхний ердөө 1/3-ийг эзэлдэг тул биеийн хэлбэр нь жингээс илүү чухал байдаг.

Хүнсний ногоо жин хасахад тусална

   Хүнсний ногоо нь элсэн чихэр багатай, цатгалан мэдрэмж төрүүлдэг, эслэгээр баялаг учраас жингээ хасахад илүү тохиромжтой гэж олон хүн үздэг. Үнэндээ энэ санаа буруу юм.

   Хүнсний ногоо нь тоо хэмжээ, ханасан чанараараа үнэхээр бага боловч үндсэндээ уураггүй, олон эрдэс бодис, элементийн дутагдалтай байдаг сул талтай.

   Хэрэв та жингээ хасахын тулд зөвхөн хүнсний ногоог удаан хугацаагаар идвэл булчин, ус их хэмжээгээр алдагдах нь амархан болох бөгөөд биеийн дархлаа, эсэргүүцэл буурдаг. Ердийн хоолны дэглэмд буцаж ирэхэд жин хурдан сэргэх болно.

Шөнийн цагаар зөвхөн жимс идэх

   Мөн шөнийн цагаар хоолоо хасаж, зөвхөн жимс идэж жингээ хасдаг хүмүүс ч цөөнгүй байдаг. Уг нь жимсний чихрийн хэмжээ тийм ч бага байдаггүй. Будаагаар баялаг цардуулын полисахаридтай харьцуулахад хүний ​​биед задарч, хэрэглэхэд хялбар, элсэн чихэр шингээж, элсэн чихэр их хэмжээгээр үүсгэдэж таргалалт явагдана. Мөн жингээ хасахын тулд жимс идэх нь хоол тэжээлийн дутагдлыг амархан үүсгэдэг. Тэр үед жин нь буугаагүй мөртөө бие мууддаг.

Тос хэрэглэхгүй жингээ хасах

   Олон хүн жингээ хасах нь өөх тосыг хасахтай холбоотой гэж боддог тул өөх тос идэх шаардлагагүй гэж боддог. Үнэн хэрэгтээ тийм биш.  

   Дутуу байгаа зүйл бол өндөр чанартай өөх тос юм. Өндөр чанарын ханасан байдал нь маш чанартай бөгөөд жингээ хасах үед идэхэд маш тохиромжтой. Жишээлбэл: Маалингын тос нь альфа линолений хүчлээр баялаг тул ихээр идэж болно. Энэ нь биед агуулагдах өөх тос үндсэндээ хуримтлагддаггүй чухал тосны хүчил юм.

   Ихэвчлэн хүний ​​эсүүдэд ашиглагддаг эсвэл эсийн мембраныг нэгтгэдэг эсвэл биохимийн урвалд оролцдог. Энэ нь бор өөхний эсийн идэвхжлийг өдөөж, өөх тос болох цагаан өөх тосыг илүү ихээр хэрэглэж болно.

Гурав. Өдрийн гурван хоолны дэглэмийн бүтцийг зөвлөж байна

Өглөөний цай

   Аяга тараг, 5 мл маалингын тос холино. Нэг өргөст хэмх эсвэл нэг улаан лооль, 2-3 чанасан өндөг, нэг аяга олон үр тарианы будаа (10-15 төрлийн үр тарианаас бүрдсэн), эсвэл алим.

Өдрийн хоол

   Том аяга олон үр тарианы будаа, 100-150 грамм тахианы цээж мах, 150 грамм ногоон навчит ногоо, 10 грамм өөх тос, 1 гадил жимс.

Оройн хоол

   100 грамм бэлэн тахианы цээж мах эсвэл 100 грамм далайн хоол, 1-2 өргөст хэмх эсвэл 100 грамм ногоон навчит ногоо, 5 грамм өөх тос.

Зууш

   100 грамм бэлэн тахианы хөл эсвэл 2 өндөг, 2 өргөст хэмх эсвэл 2 улаан лооль.

Мэдээж ямар хоол, хэр хэмжээгээр идэхээ өөрийн нөхцөл байдалд тохируулан өөрт тохирсон хоолны дэглэмийг олоорой..

 

Найруулагч:Ц.Цэлмүүн
Эх сурвалж:Солонго сайт
Мэдээ үзсэн:1165
Зохиогчийн эрх хуулиар хамгаалагдсан. Мэдээлэл хуулбарлах хориотой