”Бүс ба зам өчигдөр, өнөөдөр, маргааш” баримтат кино нээлтээ хийлээ. “Найрамдал 70” хүндэтгэлийн тоглолт боллоо. “Монголын мэдээ” 90 нас хүрлээ. Хятад анагаах ухааны соёлыг НҮБ-ын олон улсын ордонд дэлгэв. Шинэ оюутнуудын улсдаа өргөсөн бэлэг ийм байна. Да Шин нисэх онгоцны буудал хүрэх галт тэрэг нэвтэрлээ. БНХАУ байгуулагдсан өдөр цэргийн парад зохион байгуулна. Да Шин олон улсын нисэх онгоцны буудал ашиглалтад оров. Монгол Улс, БНХАУ-ын харилцаа хамгийн сайн үе шатандаа байна. Ш.Эгшиг: Амьд хэлэнд түүхэн хэлний материал ихээр хадгалагдаж байдаг. Баярын жагсаалд15 мянган цэрэг оролцоно. Хөдөө тосгон, хөдөө аж ахуйн салбарт ажиллаж буй ажилчдад мэндчилгээ дэвшүүллээ. Хоёр улсын ирээдүйн зам дардан байна. Хятад-АСЕАН-ы үзэсгэлэн болж байна. Ши Жиньпиний БНИУ-д хийх төрийн айлчлал эхэллээ. Хятад, Америкийн эдийн засаг, худалдааны уулзалт зохионо. Хайнань Хайвэн гүүр албан ёсоор ашиглалтад орлоо. Ши Жиньпин Европын гурван улсад төрийн айлчлал хийнэ. Ши Жиньпин дарга захидлын хариу илгээв. Биет бус соёлын өвийн хөгжлийг дэмжиж байна.

Амралтын үеэр дасгал хөдөлгөөн хийн ядаргаагаа тайлах нь илүү тохиромжтой

Амралтын үеэр дасгал хөдөлгөөн хийн ядаргаагаа тайлах нь илүү тохиромжтой

Дасгал хөдөлгөөн нь бие, сэтгэлд сайнаар нөлөөлдөг төдийгүй бүх төрлийн ядаргаа тайлдаг!

 

1. Аэробикийн дасгал хийхэд зориулан сунгалт хийх

  Аэробикийн дасгал хийхэд сунгалтын дасгалууд давамгайлдаг бөгөөд дасгалын дараа унтаж амрах нь сайн байдаг болно.

  Өдөрт 30-45 минутын биеийн хөдөлгөөн хийгээрэй.

 

2.Хурдан алхах

  Хурдан алхалт маш их хэрэгтэй. Эрүүл насанд хүрсэн хүн дунд зэргийн хурдтай алхаж, алхалтын давтамж нь 110-130 алхам байх нь зүйтэй. /1 минутад/

  Хоол идсэний дараа 30 минут алхахыг сонгоорой.

 

3.Махлаг хүмүүс дугуй унах нь илүү тохиромжтой

  Махлаг хүмүүс дугуйг өвдөгний үений ачаалал багатай унадаг. Бага зэрэг хөлрөхөөр дунд зэргийн эрчимтэй дугуй унах нь илүү тохиромжтой.

  Цаг агаар таагүй үед та гэртээ спинин дугуй унаж болно.

 

4.Гэрийн ажил хийх нь бас тустай

  Өдөр бүр 15 минутын турш шал арчих нь 2000 алхмыг дунд зэргийн хурдтай алхсантай тэнцэж 60 ккал илчлэг зарцуулдаг.

 

5.Зурагт үзэж байхдаа сунгалт хийх

  Сандал дээр сунгалт хийх нь зурагт үзэж байхдаа хийхэд маш тохиромжтой. Хөдөлгөөнгүй байдлаас үүссэн үе мөчний хөшүүн байдал, доод мөчдийн венийн судас муугаас үүссэн өвдөлтийг намдаахад тохиромжтой.

Найруулагч:Ц.ЦЭЛМҮҮН
Эх сурвалж:people.com
Мэдээ үзсэн:1340
Зохиогчийн эрх хуулиар хамгаалагдсан. Мэдээлэл хуулбарлах хориотой