”Бүс ба зам өчигдөр, өнөөдөр, маргааш” баримтат кино нээлтээ хийлээ. “Найрамдал 70” хүндэтгэлийн тоглолт боллоо. “Монголын мэдээ” 90 нас хүрлээ. Хятад анагаах ухааны соёлыг НҮБ-ын олон улсын ордонд дэлгэв. Шинэ оюутнуудын улсдаа өргөсөн бэлэг ийм байна. Да Шин нисэх онгоцны буудал хүрэх галт тэрэг нэвтэрлээ. БНХАУ байгуулагдсан өдөр цэргийн парад зохион байгуулна. Да Шин олон улсын нисэх онгоцны буудал ашиглалтад оров. Монгол Улс, БНХАУ-ын харилцаа хамгийн сайн үе шатандаа байна. Ш.Эгшиг: Амьд хэлэнд түүхэн хэлний материал ихээр хадгалагдаж байдаг. Баярын жагсаалд15 мянган цэрэг оролцоно. Хөдөө тосгон, хөдөө аж ахуйн салбарт ажиллаж буй ажилчдад мэндчилгээ дэвшүүллээ. Хоёр улсын ирээдүйн зам дардан байна. Хятад-АСЕАН-ы үзэсгэлэн болж байна. Ши Жиньпиний БНИУ-д хийх төрийн айлчлал эхэллээ. Хятад, Америкийн эдийн засаг, худалдааны уулзалт зохионо. Хайнань Хайвэн гүүр албан ёсоор ашиглалтад орлоо. Ши Жиньпин Европын гурван улсад төрийн айлчлал хийнэ. Ши Жиньпин дарга захидлын хариу илгээв. Биет бус соёлын өвийн хөгжлийг дэмжиж байна.

Онлайнаар хичээллэхэд бэрхшээлтэй байна уу?

Онлайнаар хичээллэхэд бэрхшээлтэй байна уу?

Хангалттай дасгал хөдөлгөөн хийхгүй, эрч хүчгүй байвал яах ёстой вэ?

   Хэдийгээр спортын онлайн хичээлүүд орж байгаа ч тэдгээр нь энгийн дасгалууд бөгөөд сургууль дээр хийхээс ялгаатай байсаар байна.

   Өглөө, өдөр, оройд 5-20 минутын гэрийн фитнесс хийхийг зөвлөж байна.

   Авхаалж самбаа, уян хатан байдал, зохицуулалт, тэнцвэрийн дасгалд анхаарлаа хандуулаарай. Жишээлбэл: Нэг хөл дээрээ зогсох, бөмбөг шидэж барьж авах, "агуй" өрөмдөх, "машин" түлхэх, тороор үсрэх, мөлхөх гэх мэт.
Өсвөр насныхан хурд, хүч, зүрхний тэсвэр тэвчээрийн дасгалуудыг нэмж болно. Зүүн, баруун хоёр оноотой гүйлт, үсрэх, хөлийг өндөрт өргөх, хэвтээ унадаг дугуй унах гэх мэт.

Холын хараа муудах

   Гэртээ онлайнаар суралцах, дэлгэцийн цагийг нэмэгдүүлэх, хөдөлгөөн багатай байгаагаас биеийн хөдөлгөөн багасч, миопийн хөгжил даамжрах эрсдэл нэмэгддэг.

  30-40 минутын онлайн сургалтад хамрагдсаны дараа 10 минутын турш амрах эсвэл өөр тийшээ харахыг зөвлөж байна.

Муу зуршлаас салах

1.Хоол идэх, орондоо хэвтэхдээ электрон зүйл харж уншиж, хэрэглэхгүй байх, бүдэг гэрэл, нарны шууд тусгалд уншиж, бичихгүй байх. Унших, бичих явцад өрөөний гэрэл болон ширээний чийдэнг зэрэг асаана. Ширээний гэрэл нь заавал байх ёстой. Хангалттай, жигд тод, өнгөний температур байх нь зүйтэй.

2. Цахим бүтээгдэхүүний хэрэглээний дүрмийг боловсруулах Сургалтын бус зорилгоор цахим бүтээгдэхүүнийг ашиглах нь 15 минутаас хэтрэхгүй байх ёстой бөгөөд хуримтлагдсан хэмжээ нь өдөрт нэг цагаас хэтрэхгүй байх ёстой. 6-аас доош насны сургуулийн өмнөх насны хүүхдүүд гар утас, компьютероос зайлсхийх хэрэгтэй.

 

Онлайн сургалтын үр ашиг бага байвал яах ёстой вэ?

   Гэрийн сургалтын үеэр онлайн хичээлүүдийн сургалтын үр ашиг нь сурагчид болон эцэг эхчүүдийн аль алиных нь санааг зовоосон асуудал юм.

   Сургууль, багш нарын зохицуулалтыг дагаж, гэрийн сургалтын орчинд дасан зохицохыг зөвлөж байна.

Бие даан суралцах менежментийн чадварыг сайжруулах

   Улирлын хоцрогдсон хичээлийн үеэр оюутнууд сургуулийн зохицуулалтын дагуу онлайн курс, агаарын анги гэх мэтээр гэрээр суралцаж, сургалтын үйл ажиллагаагаа удирдах чадвараа сайжруулах боломжийг ашиглана.

Цагийн менежментийн аргад суралц

   Та интернэтээр дамжуулан цагийн менежментийн аргад суралцаж, "Ангийн хонх", "Ангиас гарах хонх"-оо тохируулснаар хичээлийн мэдрэмжийг олж авах боломжтой, мөн ангийнхантайгаа хамт хичээл хийх цагийг тохируулж, тус бүрийг хянах боломжтой. Хамтдаа ахиц дэвшил гаргах нь сайн.

Хэрэв цочромтгой байдал зэрэг сөрөг сэтгэл хөдлөл байвал яах ёстой вэ?

   Эпидемийн дарамтын дор оюутнууд сэтгэлийн түгшүүр, сандрал, уур уцаар, цочромтгой байдал зэрэг янз бүрийн сөрөг сэтгэл хөдлөлийг мэдэрч болно.

   Сэтгэл хөдлөлийн өөрчлөлтийг тайван хүлээж, сөрөг сэтгэл хөдлөлийг ойлгож, хүлээн зөвшөөрөхийг зөвлөж байна.

1. Сэтгэл хөдлөлөө хэрхэн зохицуулах талд суралц. Сэтгэл санааны тогтвортой байдлыг хадгалахын тулд "гүн амьсгалын тайвшруулах арга", "булчинг тайвшруулах арга" зэрэг сэтгэлзүйн дасан зохицох энгийн аргуудыг сурч, дасгал хөдөлгөөн, хөгжим, яриагаар дамжуулан анхаарлыг өөр тийш нь хандуулж болно.

2. Амьдралыг баяжуулахын тулд шинэ сонирхол, хобби бий болгох хэрэгтэй. Хоол хийх, хөгжим тоглож сурах, зураг зурах, ном унших, ургамал арчлах зэрэг үргэлж хийхийг хүсдэг байсан ч ажлын өдрүүдэд хийх цаг зав гардаггүй зүйлсээ жагсааж, эрүүл хоббитой болох боломжтой.

Тогтмол бус ажил, амралттай бол яах ёстой вэ?

   Гэрийн хичээлийн нөхцөлд амралтын залхуурах мэдрэмж үргэлжилж магадгүй байдаг.

   Тогтмол, эмх цэгцтэй амьдралд хүрэхийн тулд гэр бүлийн өдөр тутмын хуваарь боловсруулахыг зөвлөж байна.

1. Хүүхдэд хувийн цаг өгөх

Гэр бүлийн өдөр тутмын амьдрал, амрах, суралцах, зугаацах гэх мэт цагийн хуваарь гаргахаас гадна өдөр бүр гар урлал хийх, зураг зурах зэрэг сонирхлын дагуу жагсаалт гаргаж, гэр бүлээрээ хийж дуусгах боломжтой.

2. Орой унтахаас зайлсхий

Өдөр тутмын унтах хугацаа бага ангийн сурагчид 9-10 цаг, ахлах ангийн сурагчид 8 цагаас багагүй байх ёстой. Орой унтах, оройтож босох, тогтмол бус ажил хийхээс зайлсхийх.

Эцэг эх, хүүхдийн харилцаа хурцадмал байвал яах вэ?

   Гэрээр хичээллэх явцад зарим эцэг эхчүүд хүүхдүүдийнхээ гэрийн даалгавар үр дүнтэй байх талд санаа зовж, эцэг эх, хүүхдийн харилцаа хурцадмал байдалд ордог.

   Эцэг эхчүүд хүүхдийнхээ онлайн сургалтад хамрагдаж, хүүхдэдээ хэт их дарамт учруулахгүй байхыг зөвлөж байна.

1. Эцэг эхчүүд сэтгэлгээгээ засах хэрэгтэй. Эцэг эхчүүд хүүхдүүддээ ганцаараа байж, ойлголцож, өөртөө итгэх орон зай гаргаж өгөх хэрэгтэй. Мөн та хүүхдүүдтэй хамт суралцах төлөвлөгөөгөө гаргах гэх мэтээр хүүхдүүдийн сурах үйл ажиллагаанд идэвхтэй оролцох, идэвхтэй оролцох үйл явцад хүүхдийн удирдамжийг бэхжүүлэх боломжтой.
Хүүхдүүд эцэг эхтэйгээ идэвхтэй харилцах

2. Эцэг эхтэйгээ илүү их харилцаж, мэдрэмж, хэрэгцээгээ бүрэн илэрхийлэхийн зэрэгцээ эцэг эхээ сайн ойлгож, дэмжиж, эцэг эхтэйгээ харилцах харилцааг зохих арга замаар сайжруулаарай.

 

Найруулагч:Ц.Цэлмүүн
Эх сурвалж:people.com
Мэдээ үзсэн:1221
Зохиогчийн эрх хуулиар хамгаалагдсан. Мэдээлэл хуулбарлах хориотой