
2025 оны 08-р сарын 25-с 31-ний өдрүүдэд ӨМӨЗО-ны Хөххотод Монгол-Хятадын V экспо "Харилцан ашигтай хамтын ажиллагааг гүнзгийрүүлэх, харилцан ашигтай хамтын ажиллагааг хөгжүүлэх нь" уриан дор зохион байгуулагдах гэж байна. Уг экспо нь “Офлайн интерактив туршлага + зорилтот онлайн траффик үүсгэх + шууд дамжуулалтын борлуулалт” гэсэн гурван чиглэлтэй загварыг шинэлэг байдлаар нэвтрүүлсэн. Энэхүү санаачилга нь газарзүйн саад бэрхшээлийг даван туулах, дэлхийн анхаарлыг татах, үзэсгэлэнд оролцогчдод гүйлгээний хэмжээг нэмэгдүүлэх, Хятад, Монголын эдийн засаг, худалдааны хамтын ажиллагааны үр нөлөөг бэхжүүлэх зорилготой юм.
Онлайн болон офлайн интеграци нь оролцоог идэвхжүүлнэ
Энэхүү Экспо нь зочдод цоо шинэ туршлагыг санал болгохын тулд онлайн болон офлайн элементүүдийг нэгтгэсэн хэд хэдэн интерактив үйл ажиллагааг нарийн төлөвлөсөн. Экспогийн үеэр "Онлайн газрын зургийн гэрэлтүүлгийг шалгах", "Сахиус эможи хайх" зэрэг олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслээр офлайн үйл ажиллагаа явуулсан.
Цахим худалдааны шууд дамжуулалтаар борлуулалтын өсөлтийг нэмэгдүүлнэ
Экспогийн үеэр дотоодын цахим худалдааны томоохон платформууд болон том хэмжээний цахим худалдааны платформууд тусгай бүсүүдийг байгуулж, хоол хүнс, соёлын болон бүтээлч бүтээгдэхүүн, технологи зэрэг үндсэн ангиллыг хамарсан сэдэвчилсэн шууд дамжуулалтын өрөөнүүдүндийг газар дээр нь байрлуулна.
Олон улсын хамтын ажиллагааны шинэ загварыг бий болгоно
Энэхүү экспо нь зорилтот урсгалыг бий болгох замаар үйлчлүүлэгчдийг олж авах зардлыг бууруулж, боломжит үйлчлүүлэгчид болон түншлэлийн боломжийг өргөжүүлж, үзэсгэлэнд оролцогчдод тав тухай үйлчилгээ хангах болно. Мөн үзэсгэлэнгийн мэдээлийг хялбарчилж, бүтээгдэхүүний үр дүнтэй нийцүүлж сайжруулсан туршлага нь зочдод үйлчилгээний таатай орчин хангах юм. Уг экспо нь Хятад Монголын хамтын ажиллагааны гол индэр болох байр сууриа бататгаж, олон улсын нөлөөг нэмэгдүүлж, "Онлайн нөлөө + офлайн үр нөлөө" гэсэн хоёр тал хоёуланд нь ялалт байгуулж, хүн бүрийг баярлуулах болно.





































































